Cele mai importante corporații și instituții financiare din lume se îndreaptă către noi pentru sfaturi inovatoare și de vârf privind confidențialitatea datelor și securitatea informațiilor.

Echipa noastră are o bogată experiență în domeniul reglementării securității informațiilor și a confidențialității și oferă consultanță pentru o gamă largă de chestiuni, inclusiv politici și audituri privind confidențialitatea și securitatea, aspecte legate de confidențialitatea angajaților și clienților în tranzacțiile de externalizare multi-jurisdicțională, precum și dezvoltarea de noi produse și servicii.

Am ajutat clienții să navigheze în legislația în creștere, și din ce în ce mai complexă, care afectează modul în care organizațiile multinaționale colectează, gestionează, împărtășesc și utilizează date cu caracter personal. Expertiza noastră acoperă totul, de la consilierea privind problemele de confidențialitate la nivel național până la reprezentarea clienților pe proiecte globale și programe de conformitate. Clienții ne caută datorită cunoștințelor noastre extinse privind legile privind confidențialitatea datelor și securitatea informațiilor, timpul nostru rapid de reacție și abilitatea noastră de a găsi soluții câștigătoare pentru clienții noștri.

În luna mai a anului viitor, va intra în vigoare Regulamentul UE privind protecția generală a datelor (GDPR). GDPR se aplică tuturor datelor personale, care reprezintă orice informație referitoare la o persoană identificată sau care poate fi identificată, inclusiv angajați și persoane care acționează într-o capacitate de afaceri, ceea ce înseamnă că toate companiile vor fi afectate.

 

Vorbește cu noi despre:

  • Modul în care schimbările viitoare în domeniul protecției datelor vor afecta toate companiile
  • Există, de asemenea, schimbări potențiale specifice în ceea ce privește marketingul prin e-mail, ceea ce ar putea influența în mod semnificativ abordările back to back (B2B) pentru noile perspective. Desi aceste modificări nu au fost finalizate, efectul ar putea fi acela că întreprinderile vor avea permisiunea de a trimite e-mailuri de marketing către noi clienți numai dacă au cerut sau au dat consimțământul explicit.
  • De asemenea, trebuie remarcat faptul că GDPR intră în vigoare înainte de Brexit, dar guvernul britanic a publicat deja o declarație de intenție în legătură cu implementarea unei versiuni domestice post-Brexit. Marea Britanie intenționează să țină pasul cu legislația UE privind protecția datelor, adică GDPR este aici pentru a rămâne.